دسته‌بندی نشده

رنگ سال ۲۰۲۴ چیست؟

رنگ سال 1403

گرما را در آغوش بگیر

PANTONE 13-1023 Peach Fuzz تمایل ما به پرورش خود و دیگران را نشان می دهد. این یک رنگ هلویی ملایم مخملی است که روحیه همه جانبه آن ذهن، بدن و روح را غنی می کند.

“در جست‌وجوی رنگی که اشتیاق ذاتی ما برای نزدیکی و ارتباط را تکرار کند، رنگی را انتخاب کردیم که گرما و ظرافت مدرن باشد. سایه‌ای که با شفقت طنین‌انداز می‌کند، آغوشی لمسی ارائه می‌دهد و بدون زحمت بین جوان‌ها و بی‌زمان‌ها پل می‌کند.” (لتریس آیزمن-مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون™)

به اشتراک گذاشتن مهربانی

وقتی متوجه شدید که در جستجوی لحظات دنج هستید، اجازه دهید PANTONE 13-1023 Peach Fuzz به شما الهام بخشد. ورق بزنید تا ایده‌هایی برای فعالیت‌های مشترک که گرما را از بیرون به درون می‌افزایند، کشف کنید.

پاییز است، یعنی فصل رنگ سال برای سال 2024 در اوج است! هر ساله، برندهای رنگ به طور یکسان تحقیقات زیادی انجام می‌دهند – با نگاهی به روند رنگ‌ها و ارسال نظرسنجی‌ها برای پیش‌بینی رنگی که ماهیت سال آینده را تجسم می‌دهد. این انتخاب ها بر همه چیز از طراحی خانه گرفته تا مد تأثیر می گذارد. ناگفته نماند، آنها بهانه ای هستند برای اینکه به زندگی شما کمی تازگی ببخشید.

سال گذشته، رنگ ها به سمت رنگ های گرم متمایل شدند که خلاقیت را ترویج می کرد. امسال، همه آنها در مورد راحتی، تطبیق پذیری و ارتباط مستمر با طبیعت هستند – از رنگ مشکی ملایم زمین گرفته تا آبی آسمانی نشاط آور و سبز زیتونی خاموش. از آنجایی که گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که پیگیری را سخت می‌کند والبته، مطمئن شوید که برای به‌روزرسانی‌ها دوباره بررسی می‌کنید زیرا منتظر اعلامیه‌های بیشتری از برندهایی مانند Pantone هستیم .

گزارش این فصل شامل رنگ های برجسته و همچنین چند کلاسیک اصلی جدید است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هنگام معرفی مجموعه‌های بهار/تابستان جدید طراحان مد شاهد آن باشیم.

به گفته کارشناسان موسسه رنگ پنتون ، رنگ‌های NYFW بهار 2024 مملو از نوستالژی هستند، اما در عین حال بیانگر دگرگونی هستند، زیرا ما روشی مثبت‌تر برای زندگی را می‌پذیریم. حس جدیدی از آزادی در این پالت لحن‌های خاطره‌انگیز و در عین حال آشنا منعکس می‌شود که دری را به روی کشف پتانسیل خلاق ما برای تجسم مجدد آینده باز می‌کند. با میل به ابراز وجود شخصی در مرکز مد، احساس شادی و راحتی در رنگ هایی که با آن درگیر می شویم در حالی که جسورانه وارد این دوره جدید می شویم، ایجاد می شود.

«رنگ‌های NYFW بهار 2024 حس رهایی را القا می‌کنند. Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی مؤسسه رنگ Pantone گفت: با باز کردن تخیل و تقویت و آزادسازی روح هنری منحصر به فرد خود، آنها ما را قادر می سازند تا خود را به روش های خلاقانه تری بیان کنیم . ترکیبی هماهنگ از سایه‌های آشنا با لبه‌های معاصر، رنگ‌ها برای NYFW بهار 2024، تفسیر جدیدی از زمان‌های کنونی را به‌عنوان خاطرات گذشته و نگاهی اجمالی به آینده، امید به حال را معرفی می‌کند.

رنگ سال 1403

8 دیدگاه در “رنگ سال ۲۰۲۴ چیست؟

  1. نیما گفت:

    قشنگه

  2. محمد گفت:

    رنگ امسال خوب نیست به نظرم

  3. مارال گفت:

    رنگ هلویی باحاله به نظرم

  4. آرین گفت:

    دوستان مقاله درست نوشته شده. هنوز معرفی نشده و حدودا 4 روز دیگه رنگ سال رو میگن.

  5. محسن گفت:

    رنگ 2024 قرمزه

  6. رایا گفت:

    رنگ سال بزودی معرفی میشه
    هنوز نشده

  7. میلاد گفت:

    هنوز رنگ سال معرفی نشده

  8. ماهان گفت:

    معرفی شده شما عقبید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *